عشق





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

عشق

 

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد

و دست های سپیدش را به آب می بخشید

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند...!!!

 

 

 

 

 

من بودم ،
تو و یک عالمه حرف

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد
!

کاش بودی و می فهمیدی
وقت دلتنگی ،
یک آه چقدر وزن دارد...
 

 

 

 

هرز نكن ثانيه هاي قفس را ،

شتاب كن !

ناب ترين لحظه من كه بسي خوشايندتر از پرواز است،

روياي پرواز با توست ... !

بيا در رويا غرق شويم...
 
 

 

من به دو چيز عشق مي ورزم
يكي تو و ديگري وجود تو،
به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو،
من در اين دنيا دو چيز ميخواهم
يكي تو وديگري خوشبختي تو...!!!
 
 

 

عشق
 

 

یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر

 

و بزرگ کردن یک نفر
 
به اندازه
                     دنیــــــــــــــا

 

 



+ O_o 5 / 5 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ Arash -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 31905
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد