·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥



دلم یک بغل شعر میخواهد

یک مشت آغوش آبی آستانت

باران ببارد

لبخند بزنی

لبخند بزنم

نفس بکشم

زیر چتر تــــــــــــــــو ....


 

 

 

نه حال و حوصله خواندن دارم

و نه حوصله نوشتن

دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن

من دلم لمس آغوشت را می خواهد

 

 

 

 

کتاب شعرهایم زیر چاپ است ؛

دیگرچیزی نمانده

تا همه بفهمند

که :

عاشقت شده ام !!!

 

 

 

یک وقت به سرت نزند

که شعرهایم را بتکانی

چرا که رسوا خواهم شد !!!

و همه خواهند دید ،

لحظه لحظه

تو را

میان واژه هایم ...

 


 

وقتی حس میکنم ،

جایی روی این کره خاکی

تو نفس میکشی

و من

از همان نفسهایت نفس میکشم ؛

با خودم میگویم :

تو فقط باش

که بویت ، هوایت ، نفسهایت

کافیست برای یک عمر زنده بودنم !!!!

 




+ O_o 8 / 9 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ hasti -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 31965
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد