لحظه هایم ...





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

لحظه هایم ...

لحظه هایم مال تو

به قیمت " صفر تومن "

همین که

تو کنار من باشی

ثروتمند ترین انسانم !!!!!

 

 

 

مساحت خلوتم را پر کن

فرقی نمیکند

عمودی یا افقی

همین که

ضلعی از چهار دیواریم باشی

کافیست !!!

 

 


نمیدانم چرا

میان این همه آدم

پیله کردم به تو

شاید

فقط با تو

پروانه میشوم ....

 



نه آسمان میخواهم

نه بال

همین خیال تو کافیست

برای پروازم !!!



 

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاید هست

اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من

اگر تو باشی ، هستم

نباشی ، .....


 

 




+ O_o 26 / 6 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ hasti -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 31975
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد