تو را میخواهم ...





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

تو را میخواهم ...

صدایت در گوشم زمزمه میشود

نگاهت در ذهنم مجسم ...

ولی من

تو را میخواهم

نه

خیالت را ...

 

 

 

 هر گاه به گذشته مینگرم

میبینم تو بهترین اتفاق زندگی من بودی ،

هستــــــی و خواهی بود .

پس هیچ گاه تنهایم نگذار ...!!!

 


 

 

 دلم یک مزرعه میخواهد

یک تو

یک من

و گندم زاری طلایی رنگ

که هوایش آکنده

با عطر نفس های تـــــــــو باشد !!!

 

 

زنده ماندن من

به شرط تپش های این قلب نیست ...

به عشق بودن توست !!!

 

 

 

 تو باش

نه به این خاطر که در این دنیای بزرگ تنها نباشم

تو باش

تا در دنیای بزرگ تنهاییم

تنهااااااااااااااااترین باشی !!!!

 

 

 

 

 




+ O_o 15 / 6 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ Arash -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 31973
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد