دیوان عشق ... !!!





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

دیوان عشق ... !!!

خوشبختیه من

پیدا کردن "تــــــــــــو"

از میان این همه ضمیر بود !!!

 

 

 

تک تک روزهایم را می سوزانم

تا چشمکی شوم

برای

شب های بی ستاره ات .....

 

 

 

هوای تو را دارم ...

چه هوای لطیفیست

برای

نفس کشیدن ...!!!

 

  

 

          مصرعی از قلب تو

                 با مصرعی از قلب من

                            شاه بیتی میشود

                                 در دفتر دیوان عشق

 

 

 

به قلب مهربانت بگو :

هیچ چیز یاد تو را از خاطرم نخواهد برد

حتی

وجود فاصله ها .....

 

 

 

تو باشی

باران باشد

و یک خیابان بی انتها

به دنیا میگویم :

خـداحـافــظ ...

 

 

 

 

واقعیت است

جاذبه ی تو

بس که جذابی

میخواهم تو را به نیوتن ثابت کنم !

 

 

 

ستاره ها

هیچگاه از خاطر آسمان نمی روند

بگذار دل من آسمان باشد

و تو ستاره !!!

 

 

 

 می پوشانم دلتنگیم را

با بستری از کلمات

اما باز

کسی در دلم "تــــــــو" را صدا میزند ...

 




+ O_o 8 / 6 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ hasti -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 31959
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد