دلتنگی ...!!!





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

دلتنگی ...!!!

سربسته میگویم  

 یک نفر اینجا هست که :

 دلش ... هوا ... تو ...

 گرفتــــــــــــــــی؟!؟

 



 

همه چیز با تو شروع شد

 اما هیچ چیز بدون تو تمام نمیشود

 حتی همین دلتنگی های من ...

 

 

 

                                       گریان شده دلــــــــــــم

                                      همچون دخترکی لجباز ...

                                         پا به زمین میکوبد

                                            تو را میخواهد

                                         فقـــــــــــط تو را ....

 

       


نیمه گم شده ام نیستی

 که با نیمه دیگرم به جستجویت برخیزم

  تــــــــــو ...

   تمام گمشده منی ...

 



 

هرلحظه یادم میکنی

                      یک عمر با یاد توام

                                          همواره در فکر منی

                                                               من روز و شب فکر توام

 

 

 



                                زندگی اگر هزار بار دیگر بود ...

                                          بار دیگر تو ،

                                          بار دیگر تو ،

                                     بار دیگر تـــــــــــــــــــو

 

         

 

 

زمزمه دلتنگی ام را به نسیم میسپارم

 تا به تو برساند

 همیـــــــــــــــــــشه

  به یادت هستم
 

 

 

 

 

دلتنگم و دیدار تو         

                 درمان من است ...

                                 بی رنگ رخت

                                                زمانه زندان من است ...
 

 

 

 

 

اگر من شاعرم شعرم تو هستی

                 اگر من عاشقم عشقم تو هستی

                                     اگر من یک کتاب کهنه هستم

                                                     بدان زیبا ترین برگش تو هستی

 

 

 

 انگار شاهرگ احساسم را زده باشی

بند نمی آید

دوست داشتنت ...

                            

                                  




+ O_o 24 / 5 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ hasti -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 31983
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد